Zarządzanie projektami – wprowadzenie
4 godz. ☑ Zdefiniowanie pojęcia projektu i jego podstawowych parametrów ☑ Omówienie wiodących metodyk zarządzania projektami ☑ Przedstawienie metod i narzędzi zarządzania projektami z wykorzystaniem MsProject - harmonogram Gantta, kalendarze, sieć CPM, budżet projektu ☑ Wprowadzenie do koncepcji Łańcucha krytycznego jako systemowej koncepcji zarządzania projektamiPodstawy e-commerce
8 godz. ☑ Istota e-commerce ☑ Podstawowe modele biznesowe w e-commerce ☑ Analiza rynku e-commerce w Polsce - e-sklepy i e-konsumenciZarządzanie procesami w przedsięwzięciach projektowych
4 godz. ☑ Istota zarządzania procesami w organizacjach ☑ Procesy i ich specyfika w działalności e-commerce ☑ Narzędzia doskonalenia procesów przydatne w e-commerceMetodyki zarządzania projektami e-commerce
Ekspert Ceneo
16 godz. ☑ Wprowadzenie do metodyk zwinnych ☑ Filozofia metodyki SCRUM ☑ Role w metodyce SCRUM ☑ Artefakty w metodyce SCRUM ☑ Ceremonie/ Wydarzenia w metodyce SCRUM ☑ Monitoring i raportowanie w metodyce SCRUM ☑ Praktyczna aplikacja zdobytej wiedzy podczas warsztatów grupowych - symulacja prowadzenia projektu SCRUMPublic relations w projektach e-commerce
Eksperci X-kom
8 godz. ☑ PR a marketing - najważniejsze różnice ☑ Działania PR prowadzone off-line i on-line w działalności e-commerce ☑ Narzędzia wspierające działania PR ☑ Przykłady dobrych praktyk PR w działalności e-commerce ☑ PR kryzysowy ☑ Mierzenie efektywności PRStrategia marketingowa i dobór narzędzi komunikacji
Ekspert FreshMail
8 godz.Strategia marki
8 godz.Zarządzanie lojalnością klienta
4 godz. ☑ Proces budowania marki na rynku polskim i globalnym ☑ Marka a firma - różnice, podobieństwa ☑ Monitoring sieci - niezbędne narzędzia w budowaniu relacji i lojalności ☑ Emocje w biznesie - logiczne i podświadome podejmowanie decyzji ☑ Klient, influencer, brand ambasador w jednej osobie ☑ Strategia i sposoby mierzenia kampanii w influencer marketingu ☑ Jak komunikować się pośrednio i bezpośrednio z klientami online i offlineModel biznesowy e-commerce
8 godz. ☑ Wprowadzenie do metody Business Model Canvas ☑ Omówienie głównych mechanik modeli biznesowych e-commerce ☑ Projektowanie propozycji wartości ☑ Projektowanie kluczowej przewagi konkurencyjnej z wykorzystaniem podejścia Blue Ocean Strategy m.in. piramidy korzyści, krzywej wartości, diagramu czterech działań ☑ Case study ☑ Warsztaty projektoweMarketing treści/ Content marketing
Ekspert Brand24
Eksperci X-kom
Eksperci Empik
8 godz. ☑ Content marketing w strategii komunikacji marki ☑ Budowanie społeczności wokół marki ☑ Influencer marketing ☑ Wykorzystanie treści tworzonych przez użytkowników ☑ Tematy komunikacji oraz angażujące formaty komunikacji ☑ Język marki/ ton komunikacji marki ☑ Narzędzia wspomagające tworzenie tekstów, grafik, e-booków, wideo, prezentacji i innych ☑ Case study – strategia content marketingowa na wybranym przykładzieE-commerce - jak prowadzić własne przedsięwzięcie projektowe
16 godz. ☑ Sklep online - uwarunkowania ☑ Koszt uruchomienia i prowadzenia sklepu online ☑ Rozwój technologii i utrzymanie ☑ Pozyskanie ruchu i źródła konwersji ☑ Obsługa klienta ☑ Zagrożenia ☑ Konkurencja ☑ Rodzaj oferty ☑ Oczekiwania klientówTechnologia w projektach e-commerce
8 godz. ☑ Podstawowe pojęcia dot. technologii w e-commerce ☑ Typowe wyzwania technologiczne w projekcie e-commerce ☑ Modele realizacji projektu ☑ Dokumentacja projektowa ☑ Modele utrzymania projektu e-commerceNarzędzia informatyczne wspierające przedsięwzięcia e-commerce
Ekspert Funmedia
16 godz. ☑ Omówienie wybranych aplikacji wspomagających prace projektowe - Jira, Trello, Adonis, Pencil itp. ☑ Praca indywidualna na wybranych aplikacjach ☑ Omówienie pojawiających się problemów ☑ Wnioski końcowe dotyczące podobieństw i różnic wykorzystywanych aplikacjiMarketing produktów cyfrowych typu SaaS- case study firmy LiveChat
Ekspert LiveChat
☑ Wprowadzenie do produktów SaaS (Software as a Service) ☑ Specyfika marketingu produktów SaaS B2B ☑ Pozyskiwanie klientów dzięki programom partnerskim ☑ Case study programu partnerskiego firmy LiveChat ☑ Warsztat tworzenia strategii go-to-market programu partnerskiegoUsability i analityka w serwisach e-commerce
Ekspertka Interaktywnie.com
8 godz. ☑ Narzędzia do analizy ruchu w serwisie internetowym, badania konwersji sprzedaży, mierzenia efektywności działań reklamowych - Google Analytics ☑ Narzędzia do badania skuteczności działań e-mail marketingowych - Freshmail ☑ Narzędzie do sprawdzania oglądalności i źródeł ruchu na witrynach internetowych - SimilarWeb ☑ Narzędzia pozwalające badać popularność fraz w Google - Google Trends oraz Google Keyword Planner ☑ Narzędzia wspomagające SEO - Google Search Console, SEOtector, Open Site Explorer ☑ Narzędzia wspomagające usability i SEO - Page Speed Tester, test zgodności z urządzeniami mobilnymi ☑ Zasady usability - jak projektować sklep internetowy i ścieżkę zakupową, aby skutecznie sprzedawać ☑ Najczęstsze błędy popełniane przy projektowaniu sklepów internetowychNarzędzia analityczne i SEO
Ekspert Divante
Eksperci X-kom
Ekspert Ceneo
Tworzenie treści stron internetowych przedsięwzięć projektowych
Ekspert Landingi
16 godz. ☑ Wykorzystanie narzędzi typu WordPress, landingi.pl i in. do tworzenia stron typu landing page, squeeze page i stron ofertowych do wdrażania kampanii sprzedażowych i marketingowych, realizujących wybrane cele, np. budowanie bazy subskrybentów, konkurs, promocja wybranego asortymentu itp. ☑ Schemat/ struktura skutecznej strony sprzedażowej/ oferty (realizującej wybrane zadanie) oraz narzędzia wspierające konwersję/ sprzedaż lub oczekiwane przez nas działanie użytkownika ☑ Zasoby i narzędzia wspierające budowanie stron internetowych, w większości oparte na licencji Creative Commons Zero, tj. pozwalających na ich darmowe wykorzystanie do celów komercyjnychPrawo w handlu elektronicznym
Ekspert Ceneo
8 godz. ☑ Analiza Ustawy o ohronie danych osobowych pod kątem obowiązku rejestracyjnego zbioru danych osobowych, odpowiedzialności administratora danych osobowych, kompetencji i powołania administratora bezpieczeństwa informacji. Zapoznanie z wytycznymi i decyzjami GIODO ☑ Analiza Ustawy o prawach konsumenta pod kątem obowiązku informacyjnego w kwestii prezentacji danych oraz budowania strony www w oparciu o przygotowane propozycje ☑ Analiza Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych pod kątem prawa cytatu, pozyskiwania zdjęć i opisów ze stron internetowych, autorskich praw osobistych i majątkowych oraz licencji ☑ Analiza Ustawy prawo telekomunikacyjne pod kątem tworzenia polityki prywatności i redagowania informacji o plikach cookies ☑ Analiza wybranych niedozwolonych postanowień umownych - klauzule abuzywne ☑ Omówienie odpowiedzialności przedsiębiorcy w zakresie nieprzestrzegania powołanych ustawFinansowanie projektów e-commerce
4 godz. ☑ Zasady funkcjonowania rynku finansowego w obszarze e-commerce ☑ Fundusze strukturalne ☑ Specyfika zarządzania projektami e-commerce objętymi dotacjami unijnymi ☑ Zasady wdrażania projektów unijnychBezpieczeństwo w e-commerce
4 godz. ☑ Przedstawienie zagrożeń w e-biznesie ☑ Bezpieczeństwo aplikacji i transakcji ☑ Ochrona danych osobowych (RODO) ☑ Przygotowanie na sytuacje awaryjne i reagowanieRyzyko w przedsięwzięciach e-commerce
8 godz. ☑ Omówienie strategii reakcji na ryzyka ☑ Omówienie typowych ryzyk występujących w projektach e-commerce ☑ Warsztaty – studium przypadkuWarsztaty projektowe
6 godz.Egzamin końcowy - obrona projektów
Suma godzin zajęć na studiach podyplomowych
Łącznie 202 godziny
zajęć
w formie pracy warsztatowej, case study, ćwiczeń, ćwiczeń wdrożeniowych i projektów.
Sprawdź szczegóły
Kliknij i sprawdź szczegóły - zobacz kadrę praktyków studiów podyplomowych, program oraz przekonaj się, że warto studiować Zarządzanie projektami e-commerce